مرسانا بانومرسانا بانو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ماه بانوی مامان مریم

مرسانا بهترین هدیه خدا دختر زمستان ۱۳۹۴

زود بزرگ نشو دخترم

1397/11/29 22:08
نویسنده : مامان مریم
625 بازدید
اشتراک گذاری
شاه دخترم
چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست.اما اینگونه که تو می روی میترسم به گرد پایت هم نرسم، میترسم از تو جا بمانم.

مرسانای زیبای من، خورشیدکم، انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من! انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند. بیرون از من نفس بکشد و بیرون از من ببلالد.تو آنقدر کوچک بودی که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی.فقط خدا میداند که من چقدر سخت و چقدر شیرین آن روزها را گذراندم.

میوه دلم، روزهایی که میگذرند هرگز باز نمیگردند و روزهایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.من جرعه جرعه این لحظات ناب را سر میکشم.تورا دوست دارم بخاطر تمام زیباییهایی که از این دنیا نشانم دادی. تورا دوست دارم بخاطر تمام لبخندهایی که بر لبانم نشاندی. تورا دوست دارم بخاطر تموم خنده هایی که با هم از ته دل سرمیدهیم.تورا به هزاران دلیل دوست دارم... حتی تورا بی دلیل دوست دارم.تورا بخاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار ناشدنی و بی نظیری...









پسندها (6)

نظرات (4)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
30 بهمن 97 6:04
انشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه😘
مامان مریم
پاسخ
زنده باشید عزیزم😍💐❤️
مامان صدرامامان صدرا
30 بهمن 97 14:20
عسلی ملوسک😚😚😚
مامان مریم
پاسخ
فداات عزیزم😍😘😘😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 اسفند 97 14:36
😍
مامان مریم
پاسخ
🌷
❤️Maman juni❤️Maman juni
6 اردیبهشت 98 18:52
واااای خوشگل خانم😘
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم😍😊