مرسانا بانومرسانا بانو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

ماه بانوی مامان مریم

مرسانا بهترین هدیه خدا دختر زمستان ۱۳۹۴

همدم مامان

1398/2/21 2:45
نویسنده : مامان مریم
1,747 بازدید
اشتراک گذاری
زیبای مامان این روزا احساس خیلی خوبی دارم که دلم نمیخواد هیچوقت تموم بشن...

احساس میکنم یه رفیق فابریکی برام،یه همدم یه همراه،با حرفا و کارای قشنگت زندگی میکنم....

نمیری مهدکودک میگی اگه من برم مامانم تنها میشه،وقتی خوابم تو گوشم آروم میگی نازدلم بیدارشو دلم برات تنگ شده،وقتی میخوای جایی بری که من نیستم من و میبوسی و میگی مامان بذار یه لحظه سرم رو بذارم رو بالشم(بازوی من) بعد برم و.....

آره دخترم تو داری بزرگ میشی و من دارم تمام اینا رو احساس میکنم

وقتی میخوای بیای تو بغلم میگی: مامان بیام تو قلبت بیام تو جونت بیام تو عمرت و....

همیشه تو جونم بمون تو قلبم بمون....بمون که با بودنت مامان جون میگیره نفس مامان😙

راستی مامان یادم رفت اینو بگم دو تا آرزو داری که مدام میگی و خواب و خوراکت شده

یکیش اینه خدا بهمون یه نی نی بده که تو شکم مامان باشه میگی من مهرانا رو دوست دارم ولی دوست دارم خدا به خودمون نی نی بده که تو شکم مامانم باشه و مامانم بهش می می بده😉😅

یکیش هم اینه که سانتافه داشته باشیم که منظورت همون ماشین شاسی بلنده😅

آرزوهاتم مثه خودت قشنگه نازنینم

جون دل مامان آرزو میکنم هیچ آرزویی تو دلت نمونه،من و بابا همیشه کنارهستیم و برای رسیدن به آرزوهات تلاش میکنیم....

پسندها (7)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
21 اردیبهشت 98 4:11
چه دخمل با نمکی خدا به ارزوهاش برسونه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزززم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 اردیبهشت 98 15:11
جااااان دلم دختر شیرین زبون😘😘😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 اردیبهشت 98 4:24
😍
مامان مریم
پاسخ
🌷