مرسانا بانومرسانا بانو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

ماه بانوی مامان مریم

مرسانا بهترین هدیه خدا دختر زمستان ۱۳۹۴

حواست هست با تو خوشحالترین حالت عاشق شدنم!❤

1398/3/8 19:15
نویسنده : مامان مریم
1,209 بازدید
اشتراک گذاری
بودنت برام آرامش محضه

نفسم زندگیم همه ی وجودم

خیلی دوست دارم💋

خداجونم خیلی مواظبش باش

درداش واسه من

ناراحتیاش واسه من

شادیام واسه اون

خداجونم سلامتی منم بذار به حسابش

من هیچی ازت نمیخوام جز

آرامش مرسانام....

خدای مهربونم دیگه لازم به یاداوریت نیست که مرسانا دنیای منه....مواظب دنیای من باش💞









پسندها (6)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 خرداد 98 20:53
ای جانم خداحفظش کنه
مامان مریم
پاسخ
سپاس دوست عزیز🌷
❤️Maman juni❤️Maman juni
9 خرداد 98 17:20
ای جانم دختر زیبا🌹
مامان مریم
پاسخ
فدات گلم😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 خرداد 98 3:28
هزار ماشالله 
خدا حفظش کنه😘
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم😍